PT-marknadsförarens Turbo-start – Bygg starkt varumärke, ta premiumpris och fyll klientlistan

Trött på sporadiska Insta-inlägg och reapriser som enda strategi? I det här avsnittet vrider vi upp turboknappen med IFBB Nordic Academys beprövade process – från varför-workshoppen till fullbokad kalender. Vi startar med att skärpa ditt varför och forma en USP som gör att rätt klient väljer just dig. Sedan applicerar vi en uppdaterad 4P-modell: • Product – diversifiera med online-coaching, hybridpaket och digitala produkter så att ingen tjänst står för mer än 40 % av omsättningen. • Price – gå från tim- till värdebaserad prissättning och våga lägga på minst 500 kr/mån över genomsnittlig PT-taxa. • Place – bygg ett omnikanalt ekosystem där webbplatsen är navet och e-postlistan ditt algoritmsäkra guldkorn. • Promotion – låt video dominera (instruktioner, BTS, live-Q&A) och förstärk räckvidden med UGC och community-aktivering. Avsnittet kryddas med tips om hur personlig kommunikation och agila tvåveckors-kampanjer behåller klienter längre än något kortsiktigt gymkort. Avsluta med vårt konkreta 7-dagars action-sheet och gör marknadsföringen till din starkaste muskel redan nästa vecka. Tryck Play och boosta ditt PT-brand!